czwartek, 1 października 2015

Agat w kolorach jesieni

Kamieni ciąg dalszy. Znalazłam w swoich zasobach bardzo ładny kaboszon agatu i postanowiłam go oprawić ściegiem peyote w kolory jesieni. Użyłam do tego celu koralików 11o Ceylon Banana Cream, 11o Opaque Lustered Mint Green, 11o Atique Bronze oraz 15o Permanent Finish Galvanized Starlihgt i 15o Transparent Capri Blue. Te ostanie koraliki niestety mnie rozczarowały gdyż miałam z nimi problem aby przewlec nitkę z igłą - w efekcie czego złamałam cztery igły. Nawet igła o rozmiarze 13 była za duża. A oto efekt mojej pracy.



Kolory są w rzeczywistości dużo bardziej wyraziste a koraliki Transparent Capri Blue są naprawdę piękne choć mnie trochę przeraża kolejna praca z nimi.


Pewnie pokuszę się o zmówienie ich ale w rozmiarze 11o.


1 komentarz:

Krwawa Hrabina

 Trochę to trwało - raz brak czasu a potem weny 😒. Ale udało się i jest ona - Krwawa Hrabina od Manufaktura Fajnych Rzeczy 😍